לוגו פריטק (1)

פריטק מערכות מידע - פריוריטי לחברות יצרניות

מפתחים לכם הצלחה עסקית

  • This topic has 2 תגובות, 2 משתתפים, and was last updated לפני 10 שנים by גלעד.
מוצגות 3 תגובות – 1 עד 3 (מתוך 3 סה״כ)
  • מאת
    דיונים
  • #3602
    גלעד
    Guest

    רקע: חברה שמייצרת מוצר אלקטרוני (מנוהל סידורי) המורכב מכרטיסים מורכבים (מנוהלים סידורי). כלומר, עץ מכשיר בעל שתי רמות. לכרטיסים הבנים יש תהליך הרכבה אצל קבלן משנה שמסתיים בקליטת הסחורה במחסן – שם הם מקבלים את המספר הסידורי. למוצר האב יש תהליך הרכבה בתוך החברה שכולל בין היתר שני שלבים: 1. הרכבה של הכרטיס הראשון – בדיווח הייצור אני מושך את הבן הרלוונטי לאב הרלוונטי. 2. הרכבה של הרכטיס השני – אותו התהליך כמו הראשון. כשאני בא לראות את כרטיס המכשיר שנוצר אני רואה את הבנים עם המספרים הסידוריים במסכי הבן ואת הפק"ע בה הורכב מכשיר האב במסך האב. הבעיה – כשאני נכנס לכרטיס המכשיר של פריט הבן אני רואה ששדה פק"ע שלו השתנה לפק"ע שנפתחה למוצר האב ובכך אני מאבד את כל ההיסטוריה של הייצור (מהדורות עץ מוצר, ביצוע סינון ע"פ פק"ע מסויימת של מוצר בן וכו') כמו כן, בגלל שהפק"ע שרשומה בכרטיס הבן אינה מתאימה לו איני יכול לעדכן שום שדה בכרטיס המכשיר שלו (מתקבלת הודעה "פקע/מנה איינה של מוצר X). אציין שניתן לערוך את שדה פק"ע בכרטיס המכשיר של הבן ואז כן ניתן לעדכן שדות אבל זה נראה לי תהליך לא הגיוני לביצוע.

    #3604
    צביקה פרידמן
    מנהל בפורום

    היי גלעד,
    נתקלתי בעבר בתופעה שכזו באחת הגרסאות הקודמות של פריוריטי …
    האם אתם בגרסה 16?

    האם בתהליך היצור של הכרטיסים מסומן הדגל 'מחיקת פק"ע'?
    בהנחה שלא , מעריך שבשלב המשיכה הידנית של הכרטיסים לאב גם ישמר מס הפק"ע המקורי באמצעותו נוצרו.
    באם לאחר מכן עדיין מס' הפק"ע של הבנים נדרס לפי פק"עת האב ממליץ לפתוח על כך קריאת שירות מול Priority Software (לשעבר אשבל טכנולוגיות) שכן זה לא מאפשר את העקיבות הנדרשת על הכרטיסים.

    אגב, עד לפתרון מובנה מ Priority Software תוכל לראות בלוג תנועות המכשיר של הכרטיס את דיווחי היצור שלו המקושרים לפק"ע ממנה נוצר.
    בברכה , צביקה פרידמן

    #3619
    גלעד
    Guest

    צביקה שלום,
    תודה על התשובה.
    אכן אנחנו בגירסא 16
    פתחתי קריאת שירות מול אשבל בנושא.

מוצגות 3 תגובות – 1 עד 3 (מתוך 3 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.