לוגו פריטק (1)

פריטק מערכות מידע - פריוריטי לחברות יצרניות

מפתחים לכם הצלחה עסקית

054-7280078 צביקה 054-6550241 הלל

פיתוחים להתיעלות בתחום הרכש וההצטיידות

אישור הזמנות רכש במייל

הפיתוח מאפשר שינוי סטטוס הזמנת רכש, וכתיבת הערות על בסיס מייל חוזר מכל מקום, ללא צורך בכניסה למערכת הפריוריטי או פיתוח אפליקציה יעודית לצורך זה. מותאם לחברות שיש להם מגבלות אבטחה לכניסה מבחוץ לרשת בה יושב שרת הפריוריטי. מתאים הן לחברות שמאשרות ע"ב BPM והן לחברות שסבב האישורים מבוסס על רשימת מאשרים

בקרת תוקף מסמכים לספק

מתן התראה בהזמנת הרכש באם תוקף אחד המסמכים לספק עבר או עומד לפוג בקרוב.

הקצאת מלאי להזמנות לקוח ופק"עות

דוח המציג חוסרים צפויים לאחר הקצאה של רכיבים נדרשים במלאי לפק"עות והזמנות וזיהוי הפק"עות /הזמנות עבורם צפוי להיות מלאי חסר ובקרה שקיים מענה בהזמנות רכש קיימות.

אישור דרישות רכש במייל

הפיתוח מאפשר אישור דרישות רכש ללא צורך בכניסה לפריוריטי ע"ב המייל בלבד. הדרישה עוברת עם הדפסתה למאשר הראשון אם שני קישורי היפרלינק אישור / דחייה לחיצה על כל אחד מהקישורים תפתח מייל טיוטא הכולל את בחירתו ומאפשר להוסיף הערות הממוען אוטומטית לתיבה המסתנכרנת עם פריוריטי (ניתן לראות המחשה בלחיצה על האייקון לעיל) , לאחר שליחת המייל והסנכרון , האישור והערות המשתמש יבוטאו ברשימת המאשרים תחת הדרישה המרוכזת. וישלח מייל למאשר הבא או שסטטוס הדרישה המרוכזת ישתנה כשמדובר בחותם האחרון

בקרה על קבלה מספק מעבר לסטייה המוגדרת

באחוזים וסכום הסטייה בדולר המוגדר בקבוע לוגיסטיקה ייעודי

ריצה אוטומטית של תוכנית MRP

לפי פרמטרים קבועים מראש ובתדירות קבועה

העתקת דרישת רכש מרכזת

הפעלה ישירה למסך 'דרישות רכש מרוכזות'

יבוא אוטומטי של נספחים להזמנת רכש

ניתן להגדיר נספח קבוע המיובא לכל הזמנה, וכן ניתן לסמן במסך מסמכים למוצר , את אלו שנדרש לייבא להזמנת הרכש כולל אופציה לקישור מסמכים של מוצרי בן למק"טי ההזמנה (לדוג' מק"טי בן המייצגים נהלי עבודה וכוללים נספחים המסומנים לרכש).

ניהול תהליך (BPM) להזמנות רכש

סט של תוספות המאפשרות בקרה טובה יותר של תהליך הרכש.

זיהוי וסימון שורת הזמנת רכש עם מחיר ליח' גבוה

באם המערכת זיהתה שהמחיר ליח' הנוכחי עולה על מחירי הקניה האפשריים.

ניתוח הזמנות רכש

דוח המנתח שורות הזמנה ומציג מידע רב המקל על מאשר ההזמנה לקבל החלטות הנוגעות לכמות / מועד האספקה במונחים של חודשי מלאי ובהתחשב בהזמנות לקוח.

הסרת אישור להזמנת רכש לצורת שינויים קלים

הוספת הפעלה ישירה למסך 'הזמנות רכש' המאפשת הסרת אישורי הזמנת רכש והחזרת האישורים מחדש במסך הבן 'אישור הזמנת רכש'. מיועד לאפשר שינויים קלים והחזרת האישורים המקוריים בתנאי שלא בוצע שינוי המשפיע על הסכום הכולל של ההזמנה. קיימת אופציה גם ל'שמירת מהדורה' אוטומטית בעת הסרת האישורים.

בקרת חודשי תוקף בקבלה מספק

קבלת פריטים עם חיי מדף קצרים מהנדרש למחסן חריגות ייעודי.

פתיחת הזמנת רכש ע"ב עץ מוצר לשורת הזמנת לקוח

הפיתוח מאפשר הגדרה של רכש למוצר בן המוצג בעץ המוצר לשורת הזמנת הלקוח, כולל הגדרת ספק לרכש או רכש מספק מועדף. הפעלה ישירה להזמנת הלקוח תפתח הזמנות רכש מרובות אף למוצרי הבן מעץ המוצר שנבחר לשורת הזמנת הלקוח

פתיחת הזמנת רכש ע"ב תעודת החזרה לספק

הפיתוח נועד לחברות שאינן מעונינות בפתיחה אוטומטית של הזמנת הרכש המקורית בשלב החזרה לספק ובעת שינוי סטטוס של תעודת ההחזרה לסטטוס המסומן לתכלית זו גם מתבצעת ברקע פתיחה של הזמנת רכש המכילה את המק"טים שהוחזרו ומקושרת לתעודת ההחזרה שממנה נוצרה.

חישוב צריכה חודשית למק"ט

מתבצע באופן אוטומטי בתדירות קבועה ע"ב היסטוריית הצריכה ומשפיע על המלצת הMRP ותכנון הרכש.

הפעלה ישירה מהז' לקוח לבדיקת זמינות מוצר

נוסיף כהפעלה ישירה ממסך הזמנות לקוח את דוח
'זמינות מוצר' , ילקחו בחשבון באוכלוסיית הדוח כל הפריטים מההזמנה המנוהלים מלאי.
ניתן יהיה לקבל משטח או דוח בדומה לדוח המקורי. הדוח החדש יאפשר להכניס לקלט מס' הזמנות לקוח ולא רק הזמנה בודדת. (מק"ט 23-880)