לוגו פריטק (1)

פריטק מערכות מידע - פריוריטי לחברות יצרניות

מפתחים לכם הצלחה עסקית

054-7280078 צביקה 054-6550241 הלל

פיתוחי פריוריטי לניהול איכות

הפיתוחים המפורטים מטה ייחודיים לתעשייה המנהלת עקיבות מלאה לפי פק"עות ומנות ח"ג
(לדוג' בתעשייית הפארמצבטיקה, מזון, ביוטכנולוגיה וחומרים מסוכנים)

לוג שינויים למסכים

המודול מתעד שינויים המבוצעים בשדות מסכים כולל תיעוד הכנסה, עדכון ומחיקה ומאפשר שליחת דוח רב חברתי במייל עם השינויים שתועדו בשדות נבחרים לבקרה. part 11 compliant , מותאם לחברות הנדרשות להסמכה או ולידציה למערכת פריוריטי ,מותאם לדרישות משרד הבריאות FDA .

דוחות עקיבות (Traceability Report)

לפי פק"ע– מאפשר לפי קלט של פק"עות ברמה עליונה לזהות את כל הפק"עות/מנות שנופקו אליה בכל רמות עץ המוצר עד לרמה הנמוכה ביותר של מנת הספק (בהתבסס על תנועות ניפוק לזווד/משיכה ידנית). לפי מנה (עץ מוצר הפוך) – מאפשר לפי קלט של מנה/פק"ע ברמה נמוכה של עץ המוצר לזהות את כל הפק"עות/מנות אב שהושפעו בכל רמות עץ המוצר עד לרמה הגבוהה ביותר (בהתבסס על תנועות ניפוק לזווד / משיכה ידנית ).

שינוי אוטומטי של סטטוס מנה/פק"ע בעת פקיעת תאריך תוקף

תוכנית שרצה במתזמן הפנימי של פריוריטי ופותחת אוטומטית תעודת שחרור מעבדה המשנה את סטטוס המלאי לרשומות מלאי נוכחי של מנות / פק"עות שפג תוקפן.

בדיקות איכות – תיעוד בדיקות איכות בשלבים שונים של תהליכי עבודה

כולל אפשרות להגדרת סט בדיקות למק"ט חדש ויצירת סט בדיקות לפי קוד בחינה.

בקרת חודשי תוקף בקבלה מספק

בקרה על קבלת פריטים עם חיי מדף הקצרים מהנדרש.

שינוי סטטוס מלאי בעת דיווח יצור

דיווח יצור לפעולה המוגדרת ככזו הדורשת שחרור פותחת אוטומטית תעודת שחרור מעבדה לעדכון סטטוס המלאי כממתין לשחרור לטיפול מח' QA.

מודול הרשאות למחסנים

המודול מאפשר להגדיר לכל עובד גישה רק לתנועות מלאי ממחסנים או למחסנים המורשים לו ומציג שגיאה למשתמש המנסה לבצע תנועה ממחסן שאינו רשאי לו.

בקרה על תיקוף מהדורות עץ מוצר

הפיתוח מונע אפשרות לאישור מהדורת עץ מוצר והכנסתה לתוקף במועד השונה מהתאריך בו אישר אחרון החותמים את המהדורה.

טופס פתיחת מק"טים

הפיתוח מאפשר להקים דרישה לפתיחת מק"ט הכוללת שדות מפתח נבחרים , ורק לאחר אישורו ע"י המורשים לכך מתבצעת אוטומטית פתיחת המק"ט במערכת.

מודול לשקילת חו"ג

המודול מוכוון לחברות פרמצבטיות / קוסמטיקה , מוצגות לעובד היצור הפק"עות הנדרשות לשקילה. בעת הנחת החומר על המאזניים ושקילתו המערכת "מאזינה" לתוצאות המשקל ומעדכנת את התוצאה במערכת לצורך תנועת ניפוק לזווד לפק"ע. בכל שקילה מבוצעות בקרות : תאימות המנה שנשקלה להמלצת המערכת. בקרת כמות אל מול טווח משקל לפי אחוז המוגדר מראש. בתחילת שקילה מבוצע שיבוץ של עובד לפק"ע ומניעת שקילה ע"י עובד אחר. בסיום השקילה משתנה סטטוס הפק"ע אוטומטית לסטטוס המוגדר לכך. כל הליך השקילה מבוצע ע"ב קורא ברקוד, קיימת אפשרות לבצע זאת באמצעות מסך מגע/אפליקציה למסופון.

בקרה על עמידה בתנאי אחסון

הפיתוח מאפשר הגדרת תנאי אחסון למחסן ולמק"טים. בשלב קבלה מספק המערכת מבצעת בקרה על קליטה למחסן המתאים לרמת האיכות של המק"ט ומתריעה על אי התאמות.