לוגו פריטק (1)

פריטק מערכות מידע - פריוריטי לחברות יצרניות

מפתחים לכם הצלחה עסקית

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • מאת
    דיונים
  • #4345
    אייל
    Guest

    שלום,

    אנו חברה פרמצבטית שבימים אלו מטמיעה מערכת פריוריטי תעשייתית. כחברה פרמצבטית אנו כפופים כמובן לרגולוציה מחמירה.
    נתקלתי בבעיה בעת אפיון ניפוק לרשימת זווד:
    כיום אנו עובדים לפי רשימות עצי מוצר (word המומר לpdf) המנוהלות על ידי תוכנה לניהול מסמכים. המחסנאי מדפיס את הרשימה מהמערכת לניהול מסמכים וממלא את מספרי מנות הספק והתוקף שלהן ידנית.
    כחלק מהשדרוג לתעשייתית אנו מברקדים את כל המוצרים במחסן (הברקוד הוא של השדה מנה/פקע) כך ששאיפתנו היא לסרוק כל פריט הנכנס לפקע מסוימת. בנוסף לנוחות השימוש זה כמובן מקנה לנו בקרה נוספת והכרחית.
    העניין הוא שבפועל זה לא כל כך פשוט: על מנת לסרוק פריט לתוך פקע יש קודם לכן למצוא את השורה הרלוונטית, להעמיד שם את הסמן ולסרוק. קצת בעייתי כשיש לעתים פקעות המכילות 100 פריטים ויותר… אופציה אחרת היא להדפיס את רשימת הזווד ולעבוד איתה ידנית כמו רשימת מכולת אך אז אנו מאבדים את הבקרה שנותן הברקוד.
    המיישם הציע אופציה שלישית: להדפיס את רשימת הזווד ולברקד בהדפסה גם את מספר השורה ברשימה. כך שהמחסנאי ילך למסך הניפוק לרשימת זווד ילחץ F11 ואנטר ויסרוק בכל פעם את מספר השורה ואז את המוצר. אך פתרון זה נראה לי מסובך מדי… האם הנך מכיר פתרון שיוכל לעזור לנו??
    תודה מראש ושבת שלום!
    אייל

    #4348
    צביקה פרידמן
    מנהל בפורום

    אייל שלום וברוך הבא לפורום שלנו.
    אני מבין שאצלכם קודם כל אוספים פיזית את הזווד ורק לאחר מכן מנפקים.
    ראשית ממליץ שהאיסוף של המנות לכל פק"ע יהיה לפי דוח סטנדרטי מהפריוריטי המשקף את המנות המומלצות ע"י המערכת לקיוט לפי המלאי הקיים ובהתאם לFIFO של תאריכי התוקף למנות.
    ראה הדוח הבא:
    ייצור > בקרת יצור > דו"חות יצור בפועל > רשימות זווד > איסוף ניפוקים
    אפשר להוסיף לדוח ברקוד המייצג את שורת הזווד +פק"ע/מנה ואז הסריקה למסך תהא אכן אפשרית בשני קליקים.

    אפשרות נוספת היא לשלוח לתבנית אקסל מתוך מסך הבן ניפוק לרשימת זווד את ההמלצה האוטומטית לניפוק ואז הרישום של הכמות יהיה תואם אחד לאחד לשורות שנשלפו (בהנחה שהמחסנאי עובד באופן טורי על הפק"עות ומקייט לפי המלצת המערכת)
    תוכל בתבנית האקסל להגדיר שדות בפורמט ברקוד שיסייע לך בטעינה החוזרת ואם המחסנאי ירשום כמויות באקסל תוכל בהדבקה להחזיר את הנתונים למערכת.

    כפעילות יישומית תוכל לחסוך למשתמש לחיצה על F11 וenter באופן הבא:
    להגדיר במחולל השאילתות למסך 'ניפוק לרשימת זווד' שאילתה המהווה ברירת מחדל ומנסה לשלוף ערך שבודאות אינו קיים לדוג' שורה 999 , כלומר התוצאה שלה הוא מסך ריק.
    כלומר ירידה למסך הבן 'ניפוק לרשימת זווד' תביא את המשתמש ישירות למסך ריק ושם הוא יקרא את שני הברקודים המייצגים :שורת זווד + מנה/פק"ע.
    אופציה נוספת היא ליצור טריגר פרטי כpost-field לשדה מנה/פק"ע ,כך שלאחר הזנת השדה תשלף אוטומטית שורת הזווד הראשונה בה מופיע המק"ט המקושר לפק"ע/מנה.
    כלומר המשתמש יקרא רק ברקוד אחד למסך הריק שנשלף לו ויצטרך רק להזין ידנית את הכמות בפועל.
    נוכל כמובן לסייע לך בפיתוחון שכזה.
    בברכה,

    צביקה פרידמן.
    054-7280078

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.