לוגו פריטק (1)

פריטק מערכות מידע - פריוריטי לחברות יצרניות

מפתחים לכם הצלחה עסקית

מוצגות 6 תגובות – 1 עד 6 (מתוך 6 סה״כ)
  • מאת
    דיונים
  • #303
    צביקה פרידמן
    מנהל בפורום

    כל משתמש יכול להגדיר לעצמו סיסמא עצמאית באמצעות סרגל הכלים של פריוריטי:

    קובץ > שינוי סיסמא.

    מעבר לכך מנהל המערכת יכול להגדיר מדיניות לשינוי סיסמאות באמצעות הפרוצדורה הבאה :

    מנהל המערכת > תחזוקת מערכת > משתמשי מערכת > קביעת מדיניות סיסמאות.

    הפרוצדורה מאפשרת לשנות ההגדרות הבאות:

    •  תוקף סיסמה בימים
    • אורך סיסמה מינימלי
    • סיסמה מורכבת?
    • בדיקת היסטוריה בימים

    כמו כן במסך הבא , ניתן להגדיר כיצד תשפיע מדיניות הסיסמאות על מנהל המערכת (tabula ):

    מנהל המערכת > תחזוקת מערכת > קבועי המערכת > קבועי מערכת
    שינוי קבוע  המערכת הבא: SUPASSWORD לפי הצורך.

    בברכה,
    צביקה פרידמן
    פריטק מערכות מידע
    054-7280078

    #3751
    רפאל
    Guest

    אני אתקיל אותך אולי. שאלה כללית.
    במידה ותוקף הסיסמה בימים, גדול מבדיקת ההיסטוריה בימים, האם זה אומר שלא באמת צריך להחליף סיסמה במערכת?

    #3752
    רפאל
    Guest

    לדוגמא:

    תוקף סיסמה בימים 90

    בדיקת היסטוריה בימים 5

    האם זה אומר שאני יכול לשים את הסיסמה האחרונה שלי שוב ובעצם לא להחליף סיסמה?

    #3753
    שולי
    Guest

    היי ,
    לא ממש ברור למה בכלל לבצע הגדרה שכזו מלכתחילה.
    בכל אופן סביר שההיסטוריה מתייחסת לסיסמא קודמת (שונה) ולא לסיסמא נוכחית.
    לכן מעריך שהמערכת תאפשר לך לשנות סיסמא לסיסמא הקודמת שהיתה לך ולא שוב לסיסמא הנוכחית.
    אם חשוב לך לבדוק זאת, תגדיר תוקף של יומיים והיסטוריה של יום ותראה אם המערכת לך מאפשרת לך לאחר יומיים להשאר עם הסיסמא הנוכחית.
    אשמח לשמוע מה הממצאים של הבדיקה.

    #4315
    חיים
    Guest

    התקנתי פריוריטי דמו מהלינק שרשום בדיון הקודם והתקני SQL RERVER 2014.
    לא מצליח לפתוח את התןכנה עם הסיסמה שרשמתי בהתקנה.
    איך אפשר לשחזר את הסיסמה?

    תודה

    #4341
    צביקה פרידמן
    מנהל בפורום

    היי חיים,
    מצרף לך כאן קישור להסבר מפורט על אופן איפוס סיסמא למשתמש taula.

    בברכה,
    צביקה

מוצגות 6 תגובות – 1 עד 6 (מתוך 6 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.