לוגו פריטק (1)

פריטק מערכות מידע - פריוריטי לחברות יצרניות

מפתחים לכם הצלחה עסקית

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • מאת
    דיונים
  • #4637
    רוז פנחסי
    Guest

    שלום רב,
    יש לנו בעיה בסטטוסים של הזמנה שלא מתחלפים אחריי שההזמנה מקושרת לחשבונית.
    לדוגמה – הזמנה שהגיעה והיא מאושרת הסטטוס שלה מעודכן ל"מאושרת לביצוע" והיא נכנסת להזמנות הפתוחות. כשיוצאת חשבונית, והחשבונית מקושרת להזמנה- הסטטוס של ההזמנה צריך להתעדכן ל"בוצעה" ושמגיע התשלום ויוצאת קבלה – צריך להתעדכן ל"שולמה".
    בחשבוניות חו"ל החלק שצריך להתעדכן ל"בוצעה" לא קורה אחריי שהוצאנו חשבונית וקישרנו אותה להזמנה.
    האם אפשר לבדוק מדוע ואיך ניתן להגדיר את זה אחרת?
    תודה

    #4650
    צביקה פרידמן
    מנהל בפורום

    רוז שלום,
    הזמנה הופכת אוטומטית לסטטוס 'בוצעה' בתנאי שסטטוס זה מסומן כ'סטטוס בסגירת הזמנה' במסך 'ניהול תהליך להזמנות לקוח'.
    באם תבצע 'חשבונית מס' על בסיס הזמנת הלקוח על הכמות הכוללת של כל שורות ההזמנה, מתבצעת ברקע תנועת מלאי וההזמנה תסגר ולכן גם הסטטוס שלה ישתנה בהתאם לסטטוס המסומן כאמור לעיל.
    באם אתם עובדים עם חשבונית מס מרכזת או חשבונית חו"ל, אזי ביסוס החשבונית ישירות על הזמנת הלקוח אינה סוגר אותה ולכן הסטטוס אינו משתנה בהתאם ואף היתרה לאספקה לא ישתנה בשורות ההזמנה.
    מזכיר שחשבונית מרכזת או חשבונית חו"ל צריכות להיות מבוססות על תעודה מקדימה כלשהי כגון תעודת משלוח או קריאת שירות המבוססות על ההזמנה והן התעודות שסוגרות בפועל את ההזמנה.
    באם תבסס קבלה ישירות על הזמנת הלקוח ולפני שההזמנה נסגרה, אזי סטטוס ההזמנה ישתנה לסטטוס המסומן כ'הזמנה ששולמה'.
    מקווה שהצלחתי לעשות קצת סדר בעניין זה.
    בברכה,
    צביקה פרידמן.

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.