לוגו פריטק (1)

פריטק מערכות מידע - פריוריטי לחברות יצרניות

מפתחים לכם הצלחה עסקית

054-7280078 צביקה 054-6550241 הלל

פיתוחי פריוריטי רוחביים

הפיתוחים המפורטים משפיעים על מסכי פריוריטי רבים

לוג שינויים למסכים

המודול היחיד שמתעד היסטוריית שינויים בשדות מסכים : עדכון , הכנסה ומחיקה. מוסיף אוטומטית מסך בן 'לוג שינויים' לכל מסך כולל תמיכה במסכים פרטיים. המודול כולל אופציה למנגנון התראות אוטומטיות במייל על שינויים בשדות מהותיים לפי בחירה.

סריקת מסמכים לפריוריטי

כל הפתרונות לסריקה וקישור קבצים תחת נספחי התעודות לצורך ניהול ארכיון דיגיטלי: קישור קבצים ע"ב ברקוד לתעודות,סריקה ישירה לתעודה(ללא ברקוד), סריקה עם חתימה דיגיטלית מאושרת , קישור קבצי מיילים או קבצים המסופחים למייל ישירות מהoutlook לתעודה המתאימה בפריוריטי.

העתקת נספח ל Clipboard

הפעלה ישירה למסך 'נספחים' המעתיקה את הנספח לל Clipboard ומאפשרת הדבקה של הקובץ בכל מקום (לדוג : ישירות לגוף המייל היוצא בoutlook), חוסך את הצורך לשמור תחילה את הנספח בתקיית ביניים ומשם לשמור ל Clipboard או לייבאו לתוכנה/תיקייה חיצונית.

אישור תעודות ע"ב רשימת מאשרים מהמייל -מבוסס office 365

מאפשר לכם לאשר תעודות שונות ע"ב רשימת המאשרים וללא צורך בכניסה לפריוריטי, הכל מתיבת המייל בלבד. קיבלתם תעודה לאישור? הנכם יכולים לצפות בהדפסה שלה ,ללחוץ על היפר לינק לאישור (ראה דוגמא בלחיצה על האייקון לעיל) או דחייה וכתוצאה יפתח מייל הממוען לתיבת הדואר שמסתנכרנת לפריוריטי , ניתן יהיה לרשום שם את הערותיכם והאישור עם הערות יוצגו בפריוריטי וכמובן ישלח מייל למאשר הבא או שסטטוס התעודה ישתנה לסטטוס המסומן לאחר אישור (בהנחה שמדובר בחותם האחרון) . המודול כבר עובד על דרישות רכש מרוכזות , הזמנות רכש ושינויים הנדסיים וניתן להתאימו לכל תעודה נוספת שכוללת רשימות מאשרים.

BI - בינה עסקית

קוביות BI מבוססות מערכת Click View - Click Sense לניתוח נתונים מהיר ,והצגת דשבורדים ויזואליים וטבלאות ציר (Pivot) לניתוח רב מימדי .

Web Service

התממשקות בזמן אמת מאתרי אינטרנט ואפליקציות שונות למערכת פריוריטי כולל תמיכה במסופונים ובמסכי מגע.

פתיחה ועדכון תעודות מתוך הoutlook

פתיחת תעודות בפריוריטי על בסיס מיילים שקיבלת לoutlook (לדוג' פתיחת הצעת מחיר לפי מייל או פתיחת הזמנה ע"ב הצעת מחיר שאושרה) כמו כן ניתן לבצע שינוי סטטוס תעודה ע"ב מיילים המתקבלים וללא צורך בכניסה לפריוריטי. (לדוג' לשנות סטטוס הזמנת רכש ואף לתעד את הטקסט של המאשר תחת ההזמנה ולחילופין לאשר הזמנת רכש במסגרת רשימת מאשרי ההזמנה ללא צורך בכניסה למערכת)

בניית אפליקציות למסופונים / טלפונים ניידים

מגוון של אפלקיציות לדיווחים מהשטח ותנועות לוגיסטיות

יבוא קבצים מקומיים לפריוריטי

יבוא קבצים מקומיים המקושרים במסכי הנספחים לבסיס הנתונים בפריוריטי - החלפת קישור לתיקייה מקומית אל תיקייה שתחת פריוריטי

דוח הרשאות לפי ראש קבוצה

אפשרות להפקת דוח הכולל את תוצאות ההרשאות לקבוצות הרשאה מרובות לצורך ביקורות ובקרה. מאפשר שליחת הנתונים לאקסל והקפאת מצב הרשאות קיים לקראת ביקורת הנערכת בחברה.

סריקת מסמכים לזום

אפשרויות מגוונות לסריקה למגוון רחב של תעודות בגרסת זום של פריוריטי : ע"ב ברקוד / סריקה ישירה לתעודה / קישור קבצים ומיילים ישירות מה outlook .

דוח המציג את עיצוב שדות המסכים

הדוח מציג לכל משתמש את שמות השדות שביצע במסכים שלו לצד שם השדה המקורי (לפני העיצוב). שדות הדוח : משתמש , שם המסך,כותרת השדה הסטנדרטית וכותרת השדה לאחר השינוי.

דוח המזהה לפי כתובת דואר אלקטרוני את השיוך לקבוצות דואר

הדוח מאפשר סינון לפי שדות קלט 'דואר אלקטרוני' או 'שם משתמש' ושולף את קבוצות הדואר שאליהם משוייך הנמען אוכלוסיית הדוח תרוץ על רשומות מסכים : משתמשים בקבוצה, דואר אלקטרוני בקבוצה שתחת מסך 'קבוצות' שדות פלט : קוד קבוצה, שם קבוצה, שם משתמש, שם מלא, דואר אלקטרוני