- This topic has תגובה 1, משתתף 1, and was last updated לפני 4 years, 8 months by .
מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
- יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.
ראשי›פורום פריוריטי›פורום פריוריטי – מענה על שאלות שונות בתחום היישום והפיתוח›היבטים יישומיים – שימוש במערכת פריוריטי›אישור הזמנת לקוח לפי מחיר מינימום
תגיות: בקרה מול מחיר מינימום
היי לכל חברי הפורום,
האם יש דרך כלשהי לנהל היררכיית אישורים לפי מחיר המינימום המוגדר למק"ט?
הרעיון הוא לאפשר למשתמש להזין מחיר הנמוך ממחיר המינימום באחת משורות ההזמנה, אך במצב שכזה רק מנהל יוכל לאשר את ההזמנה ולקדמה לסטטוס 'מאושרת לביצוע'.
תודה.
היי ארי,
יש אפשרות לנהל מחיר מינימום למק"ט- ראה שדה יעודי 'מחיר מינימום' במסך 'כרטיס פריט'.
במצב בו הוזן מחיר ליח' לאחר הנחה הנמוך ממחיר המינימום בהצעת מחיר , הזמנת לקוח וחשבוניות, מערכת הפריוריטי מציגה הודעת אזהרה שאפשר בקלות להפכה לשגיאה למשתמש.
כמו כן ישנה אפשרות שברגע שקפצה הודעת האזהרה גם יופק מייל אוטומטי לנמענים הנדרשים.
חשוב לציין שבמערכת הסטנדרטית אין השפעה על כותרת הזמנת הלקוח ואין חיווי על כך שהזמנה זו בחריגה כלשהי, ועל כן לא ניתן לנהל ממש היררכיית אישורים במסגרת הBPM של הזמנת הלקוח.
מכיוון שצורך זה עלה ממספר לקוחות שלנו, פיתחנו פתרון המאפשר בקרה וניהול BPM כפונקציה של חריגה ממחיר המינימום למוצר, הפתרון שפיתחנו מאפשר היררכיית אישורים להזמנת לקוח כפונקציה של חריגה ממחיר המינימום, ומציג חיווי על החריגה בכותרת הזמנת לקוח- ראה פרטים נוספים בקישור זה
בברכה,
צביקה פרידמן