לוגו פריטק (1)

פריטק מערכות מידע - פריוריטי לחברות יצרניות

מפתחים לכם הצלחה עסקית

מעוניינים למנוע מצב בו סוכן מכירות מוריד מחירים מתחת לרמת 'מחיר מינימום' המורשה למק"ט?
לאפשר למנהל של סוכן המכירות לאשר חריגה מ'מחיר מינימום' עד ל'מחיר מינימום הנהלה' – מחיר נמוך משמעותית המורשה רק למנהל הבכיר ?

הפיתוח המתואר מטה מאפשר בקרה אל מול מחיר מינימום ב 3 רמות של בקרה ואישור הזמנת לקוח

  1. המשתמש שפתח את הזמנת הלקוח ומוגדר כסוכן מכירות בכותרת ההזמנה
    יוכל לאשר עצמאית הזמנות לקוח בהם ה'מחיר ליחידה' בכל השורות הינו מעל 'מחיר המינימום' המוגדר למק"ט ( הכוונה לשדה הסטנדרטי ממסך 'כרטיס פריט').
  2. מנהל המכירות הישיר של הסוכן לעיל
    יוכל לאשר עצמאית הזמנות בהם חלק מהשורות מתחת ל'מחיר המינימום' המוגדר למוצר אך לא נמוך מ'מחיר מינימום הנהלה' (שדה פרטי חדש שנוסף כחלק מפיתוח זה במסך 'כרטיס פריט')
  3. מנהל בכיר 
    יוכל לאשר הזמנות בהם  המחיר ליחידה חרג אף מתחת לערך 'מחיר מינימום הנהלה' 

למה נדרש 'מחיר מינימום' בפריוריטי?

למי שלא מכיר, קיים במסך 'כרטיס פריט' שדה סטנדרטי 'מחיר מינימום' ,
המאפשר בקרה בסיסית ברמת משתמשים הפותחים הזמנת לקוח.
כאשר המחיר ליחידה לאחר הנחה הינו מתחת למחיר המינימום שנקבע למק"ט,
מתקבלת הודעת אזהרה סטנדרטית המתריעה על החריגה ומאפשרת רמת בקרה בסיסית.

ניתן בקלות להפוך את הודעת האזהרה המתקבלת בסייר ההרשאות של פריוריטי
להודעת שגיאה ובכך למנוע חריגה שכזו כבר בשלב ההקלדה.

בחברות רבות מעוניינים לאפשר לסוכני המכירות או למנהלי ביניים חריגה מסויימת ממחיר המינימום,
לדוגמא, במצב בו העלו מחיר של פריט בשורה 1 והורידו משמעותית מחיר למק"ט בשורה 2 של ההזמנה, כך שהעסקה הכוללת עדיין רווחית.

הפיתוח שבוצע מאפשר למשתמשים להתקדם ולהזין את שורות הזמנת הלקוח,
החריגה ממחיר המינימום או ממחיר מינימום הנהלה מוצגת ויזואלית למשתמש כבר בשלב הזנת שורת ההזמנה – גופן השורה וכותרת הזמנת הלקוח יוצגו עבורו בצבע שונה, כבר ברגע שנוצרה חריגה מעין זו.
הפיתוח ימנע ממשתמש שאינו ברמת אישור מתאימה לשנות את  סטטוס ההזמנה ל'מאושרת לביצוע' כל עוד קיימת חריגה מרמת מחיר המינימום המאושר ברמה שלו.

לפרטים נוספים אתם מוזמנים ליצור קשר: