לוגו פריטק (1)

פריטק מערכות מידע - פריוריטי לחברות יצרניות

מפתחים לכם הצלחה עסקית

054-7280078 צביקה 054-6550241 הלל

פיתוחי פריוריטי למודול המלאי

ממשק פריוריטי למערכת הWMS של אוריין - EXPERT

ממשק אוטומטי המשדר נתוני אינדקס מק"טים,ספקים, לקוחות. משדר תנועות צפויות לכניסהאו יציאת מלאי ממחסני אוריין וכן קולט את התנועות שבוצעו בפועל. משדר קבצי PDF של תעודות משלוח /חשבוניות היוצאות עם הסחורה שנשלחת ממחסני אוריין. כולל לוד טעינה וחיווי מפורט של שגיאות שעלו בטעינה.

ספירות מלאי מחזוריות

פרוצדורה המיועדת לריצה במתזמן האוטומטי של פריוריטי ומכינה באופן אוטומטי תעודות ספירת מלאי מדגמיות ,ניתן לקבוע את הכמות המיועדת לספירה לכל קבוצת ABC פר מחסן ואיתור. נוצרת תנועת מלאי ייחודית של 'ספירה מחזורית'.
פריט שנספר ימתין עד לספירת שאר הפריטים באותה קבוצה עד שיחזור ויומלץ לספירה באותה שנה קלנדרית.

מניעת מלאי שלילי (מלאי לא מקוזז) במחסני רצפת יצור

חיווי בהודעות אזהרה/שגיאה למשתמשים על תנועות מלאי העשויות לגרום ליתרה שלילית במחסני היצור, כולל אפשרות צפייה בפריטים הצפויים להכנס ליתרה שלילית.

הרשאות למחסנים לפי משתמשים

המודול מונע ממשתמשים לבצע תנועות מלאי ממחסנים שאינם בתחום אחריותם, ומאפשר לשייך לכל עובד רק את המחסנים שמהם או אליהם הינו מורשה לבצע תנועות מלאי. המערכת מציגה למשתמשים שגיאה בנסיון להשפיע על מלאי במחסנים שאינו מורשה לנהלם

פתיחת תעודת שחרור מעבדה ע"ב תעודת קבלה מספק

שינוי סטטוס תעודת קבלה פותח אוטומטית תעודת שחרור מעבדה המבוססת עליה לצורך שינוי הסטטוס בו התקבלה הסחורה לסטטוס קבוע המוגדר כברירת מחדל ועם אפשרות לשינוי בתעודת השחרור.

ניהול מחסן ותנועות מלאי - לפי איתורים

הפיתוח מאפשר לקבוע מהם המחסנים / איתורים המתאימים למוצר ומסנן את רשימות הבחירה לבחירת האיתורים המשתתפים בתנועה, בהתייחס לשדות 'מאיתור' ו'לאיתור' הרלוונטי למק"ט כולל המלצה אוטומטית של האיתורים מהם או אליהם יש לבצע תנועות מלאי.

ספירות מלאי למכשירים

מאפשר ספירת מלאי לרשומות המכשירים כחלק מתעודת ספירת מלאי תוך בקרה על כמות רשומות המכשירים שהוזנה אל מול הכמות שנספרה בשורת התעודה.

דוח מלאי מת לפי מחסן

מאפשר להפיק את דוח מלאי מת עם אפשרות להתייחסות אל המלאי במחסן ספציפי המוגדר בקלט הדוח.

ממשקי WMS לפליינג קרגו

ממשקי WMS למערכת flying cargo , מאפשרת חיווי ע"ב תעודת משלוח על צפי להגעה, עדכון על קליטה והעברה אוטומטית ממחסן המעבר למחסן במרכז הלוגיסטי. שידור הנחיה לאריזה פר לקוח, קליטת שדר על אריזה מוכנה למשלוח . עדכון על תעודות אריזה שנשלחו ופתיחה בהתאם של תעודות משלוח בפריוריטי . הממשק הינו רב חברתי ומאפשר שליחה מחברת האם וקליטה בחברות הבנות.

פתיחת תעודת משלוח ע"ב תעודת קבלה מספק

מותאם לחברות העובדות back to back כך שהזמנת רכש נפתחת ע"ב הזמנת לקוח . במסגרת הפיתוח מתווספת הפעלה ישירה לתעודת קבלה מספק הפותחת תעודת משלוח ללקוח ע"ב שורות תעודת הקבלה מספק הנוכחית ואף קושרת בין תעודת המשלוח לתעודת הקבלה.

דוח התפתחות מלאי לפי תקופה למחסני קונסיגנציה

הדוח מציג את התפתחות יתרת המלאי במחסן קונסיגנציה עד ליתרה בסוף תקופה ובהתייחס לתנועות בסטטוס הלקוח. הדוח מתחשב בתנועות המלאי הבאות: תעודת משלוח תעודת החזרה מלקוח העברות בין מחסנים חשבונית מס ספירת מלאי עבור כל לקוח ומק"ט מוצגים סך הכניסות למחסן , יציאות למחסן אחר , חיובים בחש' מס ללקוח ויתרה סופית.

דוח זמינות מוצר חודשי לזיהוי מלאי איטי / עודף

דוח טבלאי המציג את מלאי הסגירה מדי חודש כולל אפשרות לסינון מלאי הצפוי להיות עודף בעוד מס' חודשים ועלות המלאי העודף.

ביצוע תעודת הרכבה באופן אוטומטי

של מכשירי אב לפי רשימת המספרים הסיריאליים של מכשירי הבן.

פתיחת תעודת משלוח ע"ב הזמנת לקוח

הפעלה ישירה להזמנת לקוח הפותחת את תעודת המשלוח ומעדכנת את היתרה משורת ההזמנה , בסיום פתיחת התעודה מבוצעת התנתבות אוטומטית אליה המאפשר אישורה וסגירתה.

קליטה למלאי של תתי רכיבים של ערכה הנרכשת

הפיתוח מאפשר לפרט רכיבי ערכה הנרכשת כבר בהזמנת הרכש כשורות נפרדות לפי יחס מוצרי הבן של מק"ט הערכה, ביסוס תעודת הקבלה על הזמנת הרכש מאפשר קליטתם למלאי ללא חיוב ועם אפשרות להעמסה תמחירית באחוזים של עלות הערכה רק על רכיבי הערכה בהם מבוצע שימוש בפועל.

הפקת תעודת הרכבה הפוכה- מתעודת קבלה

הוספת הפעלה ישירה משורת תעודת קבלה המאפשר להזין עבור הכמות שהתקבלה מוצרי אב ומייצר תעודת הרכבה המכניסה את כמות האב וגורעת את מוצרי הבן. הפיתוח מותאם לתעשיית התכשיטים ומאפשר בקלות להמיר כמות שהתקבלה במשקל כולל (לדוג' זהב ) למוצרי האב הנמכרים בפועל. מבוצע חישוב של משקל ממוצע לפריט האב כפונקציה של כל תעודות ההרכבה שבוצעו עבורו.

אפליקציה מותאמת למסופון / טבלט לעבודה עם משטחים

מאפשרת קליטה מספק ופתיחת משטחים והפקת מדבקה לכל משטח, העברה בין מחסנים לאיתור המתאים , ליקוט הזמנת לקוח לתעודת משלוח/חשבונית מס

המלצה על ניפוק לזווד מאיתורי מלאי לפי סדר ההליכה

בהתאם למיון אלפא נומרי של האיתורים להם יתרה מספקת במחסן.

ניהול אריזות / משטחים

עדכון האריזות המתאימות בשלב המשלוח והתחשבנות על דמי הפקדון בשלב המשלוח/החזרה מלקוח.

יתרת מלאי נוכחי בשורת הז' לקוח

למסך 'פירוטי הזמנה' נוסף שדה 'יתרה במחסן' בהתייחס לרשומות מחסנים וסטטוסים המסומנות בהתאמה והתחשבות ביתרות מלאי חיוביות. השדה מתעדכן בכניסה למסך ובעדכון שורת הזמנה.