לוגו פריטק (1)

פריטק מערכות מידע - פריוריטי לחברות יצרניות

מפתחים לכם הצלחה עסקית

054-7280078 צביקה 054-6550241 הלל

פיתוחים לניהול מידע על מוצרים ומכשירים

הפיתוחים מטה יאפשרו לכם לבנות בקלות מוצרים ולנהל מידע על מוצרים ורשומות מכשירים בפריוריטי 

קונפיגורטור

לבניית מוצרים מיוצרים באופן אוטומטי לפי פרמטרים ישירות מהצעת מחיר / הזמנת לקוח, כולל בניית עץ מוצר אוטומטית.

ניהול פרמטרים למוצר

ניהול פרמטרים מרובים למוצר, ריכוז הפרמטרים הרלוונטיים למקט לפי משפחת מוצר כולל בקרה על הגדרתם. אפשרות לבנייה ושליפה מהירה של מק"ט אוטומטית לפי הפרמטרים שנבחרו

הרחבת תיאור מוצר

הרחבה ל68 תוים לתאור עברי ולועזי, כולל שינוי גורף במסכים /דוחות ופרוצדורות המכילים את תאור המוצר.

גאנט התקדמות מכשיר בתהליך היצור

הדוח מתאים לחברות המייצרות מכשירים פר הזמנה ומעוניינות בבקרה על המכשיר עצמו בכל פעולה בתהליך היצור כולל עמידה בזמנים ביחס למועד האספקה הנדרש.

סווג מק"ט לקו מוצר – Product Line

פרוצ' שרצה ומסווגת רכיבים לקוי מוצרים אליהם הם נדרשים לפי משפחת מוצר האב ברמה העליונה ביותר בהיררכיית עץ המוצר המלא ,עשוי לשמש לצורך עיתוד שונה של רכיבים לקו יצור סדרתי ופרויקטאלי.

ניהול פרמטרים למכשירים

הוספה של 20 פרמטרים עם רשימות ערכים לפי בחירה לצורך סיווג ציוד , מכונות ומכשירים.

קישור תמונות מכשיר מתקייה ע"ב ברקוד

הרעיון הוא שמצלמים את המכשיר מזויות שונות ,כאשר תמיד מתחילים בצילום ברקוד המכשיר ולאחר מכן התמונות שלו . פרוצ' תקבל כקלט נתיב קובץ המורה על התקיה בה שמורים התמונות שצולמו, לפי ברקוד המכשיר שצולם (התמונה הראשונה) , נזהה את מס' המכשיר בפריוריטי.נשרשר ברצף את התמונות שהרצף שלהם ממשיך לקובץ PDF אחד ונקשרו כנספח למכשיר, במעבר לתמונת הברקוד הבאה יתבצע תהליך דומה למכשיר העוקב וכו' במידה ולא זוהה הברקוד או שמס' התמונות אינו תואם לקלטו המשתמש ,אזי תתקבל שגיאה והקובץ + קבצי התמונות יעברו לתיקיית שגויים.
תמונות שקושרו יועברו לתיקיית ההיסטוריה

עץ מוצר מודרג הנדסי מלא כולל מסמכים למוצר

המסמכים יוצג בפרוט הדוח עם השדות : קוד סוג מסמך תאור סוג מסמך מספר מסמך גרסת מסמך

מסך מסמכים למוצר- שטוח

מסך שטוח המציג את השדות : מק"ט, תאור מוצר, סטטוס מוצר, משפחת מוצר , תאור משפחת מוצר ביחד עם שדות מסך הבן : 'מוצרים' / כרטיס פריט > מסמכים למוצר

ניהול מארזים למכשירים

הפיתוח מאפשר לסמן מק"ט שיווקי של מארז המכיל מוצרי בן -מק"טי המכשירים הנכללים בו. בשלב ניפוק להרכבה תופק אוטומטית מדבקת מכשיר עבור כל מכשיר בן שנופק למארז. ניתן יהיה להדביק אותן על גבי האריזה החיצונית ביחד עם מדבקה המייצגת את מס' מכשיר האב המייצג את המארז. בעת הפקת תעודת משלוח על המכשיר המייצג את המארז, ישוייכו גם רשומות המכשירים שנופקו למארז ללקוח, כך שניתן יהיה לבצע החזרה חלקית מלקוח רק המכשירים שנכללו במארז. בהדפסת החשבונית יוצגו ללקוח מספרי המכשירים הכלולים במארזים.