לוגו פריטק (1)

פריטק מערכות מידע - פריוריטי לחברות יצרניות

מפתחים לכם הצלחה עסקית

054-7280078 צביקה 054-6550241 הלל

פיתוחי פריוריטי במודול כספים והנהלת חשבונות

הפיתוחים המפורטים מיעלים את הבקרה והשליטה במודול הכספים וחוסכים זמן, כסף וטעויות

כספים - מכירות

הפקת חשבונית מס -חתומה דיגיטלית במייל ללקוח

ישירות ממסכי החשבוניות בפריוריטי כולל אפשרות להפקה גורפת של חשבוניות בלחיצה אחת ובקרה על כך שהחשבונית נחתמה והמייל יצא לנמעני הלקוח

שליחת גיול חובות אוטומטי ללקוחות

שליחה של התראות אוטומטיות במייל ללקוח , לסוכן ונמענים פנימיים לפי בחירה,עם פרוט החובות הפתוחים וטקסט מתאים לחומרת החוב וימי העיכוב.

הפקת חשבוניות ללקוח משלם המוגדר לקריאות שירות

מאפשר לשייך לקוח משלם לקריאת שירות ולהכין חשבוניות לחיוב לקוח זה במקום לקוח הקריאה (בשונה מהלקוח המשלם הנוכחי המקושר ללקוח קריאת השירות במסך 'הגדרות כספים ללקוח').

תנאי תשלום מורכבים להזמנת לקוח ושיוכם אוטומטית לחשבונית + גיול חובות לפי הזמנות לקוח

במסגרת הפיתוח יתווסף מסך בן פרטי להזמנת לקוח, המאפשר להגדיר תנאי תשלום מורכבים להזמנה עם פיצול סכום ההזמנה הכולל לפי אחוזים (לדוג' 20% שבוע מתאריך ההזמנה , 80 % חודש לאחר מועד האספקה)
קיים ביטוי לתנאי התשלום בחשבונית המבוססת על ההזמנה וכן יש אפשרות לבצע גיול חובות לפי ,תנאי התשלום להזמנות לקוח

שיוך חשבון הכנסות בחשבונית חו"ל לפי ארץ יעד מהזמנת לקוח

במסגרת הפיתוח משוייכת כל ארץ לחשבון הכנסה. יתווסף שדה 'ארץ יעד' לכותרת הזמנת לקוח (מתעדכן לפי ארץ מכתובת למשלוח) ומתווספת הפעלה ישירה מתעודת המשלוח המכינה חשבונית חו"ל ומשייכת את חשבון ההכנסה לפי החשבון המקושר לארץ היעד מהזמנת הלקוח

דוח בקרת הזמנות לקוח פתוחות מול תקרת אשראי

הדוח מבצע הקצאה של תקרת האשראי להזמנות הלקוח הפתוחות, מציג את היתרה היחסית מתוך סה"כ האשראי שזמין לשורות הזמנת הלקוח ומדגיש שורות הזמנה שצפויות להביא לחריגה מיתרת האשראי

פתיחת חשבונית מס ע"ב הזמנת לקוח

הפעלה ישירה להזמנת לקוח

הקפצת תנאי תשלום בחשבוניות

הפיתוח מאפשר דחייה אוטומטית של תאריך הפרעון כפונקציה של תאריך החשבונית ותנאי התשלום של הלקוח או הספק ובתנאי שסומנו להקפצת תנאי התשלום בהתאמה.

מכירות בין חברתיות-דרופשיפינג

הפיתוח תומך במכירות בין חברתיות ללא צורך בניהול מלאי בחברת הבת (Drop Shipment).
הזמנות הלקוח נפתחות ישירות מול החברה היצרנית (חברת האם), החשבוניות מופקות ללקוחות הסופיים מחברת האם כאשר על גבי החשבונית מוצגים פרטי החברה והלוגו של חברת הבת, ובשלב חיוב הלקוח הסופי, מבוצעת תנועת יומן אל מול הלקוח המשלם (המיוצג ע"י חברת הבת) , כולל קליטה וסגירה אוטומטית של חשבונית הספק המרכזת + הפקה אוטומטית של חשבונית מרכזת ללקוח הסופי מחברת הבת (החשבוניות מופקות לצרכי רישום חשבונאי בספרים בלבד). הפיתוח מבצע ברקע ממשקים המעבירים את הלקוחות שנפתחו בחברת האם גם לחברת הבת, ומאפשר הפקת דוחות גיול חובות ללקוחות ישירות מחברת הבת.

גיול במטבע החשבון + פרוט הזמנות פתוחות

לצורך בדיקה קודם משלוח ללקוח ובקרה על יתרת החובות של הלקוח , נוספה לדוח 'גיול חובות במטבע החשבון' יתרת הזמנות הלקוח הצפויות עד לתאריך הנקבע בקלט הדוח, וניתן בלחיצה על סכום יתרת ההזמנות לצפות בפרוט הזמנות הלקוח.

בקרה על סיבת ביטול זיכוי חשבונית מס

הפיתוח מחייב בשלב זיכוי או ביטול חשבונית מס (כשהסכום של חשבונית המס הנוכחי שלילי) לציין את סיבת הביטול או לקשר חשבונית מס (החשבונית המקורית) לחשבונית הזיכוי הנוכחית. כחלק מהפיתוח יתווסף למחולל דוחות חשבוניות פרוט של קוד סיבה הזיכוי + חשבונית מקורית שבגינה הופק הזיכוי

ממשק למערכת RIBA לצורך התאמת מערכת הפריוריטי לעבודה באיטליה

שידור תקבולי לקוחות למערכת הגבייה

יצוא קובץ 100 לסגמנט

הוספת פרוצדורה המאפשרת יצירת קובץ המותאם להעלאה למערכת סגמנט .ניתן לסנן ולבחור חשבוניות מרכזות / חשבוניות מס הנדרשות להעלאה

עיצוב הדפסת חשבונית חו"ל/מרכזת

עבור תשלום מראש – הסתרת שדות: תאריך פרעון ופרטי הבנק. הוספת טקסט ייחודי לפי ארץ הלקוח המתווסף לטקסט הסטנדרטי של החשבונית.

הנחה למחירון לקוח

במסגרת הפיתוח נאפשר להזין פר מחירון הלקוח 'אחוז הנחה'. יהא ביטוי לאחוז הנחה למחירון הלקוח לתעודות הצעת מחיר ללקוח , הזמנת לקוח וקריאת שירות. הנחה זו תבוא לידי ביטוי כהנחה לשורה ובתנאי שללקוח לא הוגדרה הנחה למוצר או הנחה למשפחה החזקןת יותר מהגדרת ההנחה למחירון.

סגירת הזמנת לקוח ישירות ע"ב חשבונית חו"ל / חשבונית מרכזת

במסגרת הפיתוח נוסף מסך בן למסך 'חשבונית חו"ל/מרכזת' בשם 'בחירת שורות הזמנה'. לאחר בחירת שורות ההזמנה הפתוחות הנכללות בחשבונית תפתח ברקע תעודת משלוח הסוגרת אוטומטית את שורות ההזמנה שנבחרו. תעודת המשלוח תקושר בכותרת חשבונית החו"ל/מרכזת ובעקבות זאת תפורט החשבונית ויווצר קישור של החשבונית שהופקה לשורות ההזמנה.

כספים - רכש

סבב מאשרים לחשבוניות ספק

מאפשר הגדרת רשימות מאשרים לפי ספק הניתנות לשינוי בחשבוניות הרכש, וכולל התראות לחותם הבא כולל התראות חוזרות עד לאישור החשבונית. חתימה של כל המאשרים תשנה את סטטוס החשבונית אוטומטית וניתן לראות תיעוד של הטקסט הפנימי שהזינו המאשרים.

סריקת חשבונית ספק כנספח לתעודה עם חתימה דיגיטלית מאושרת ע"פ החוק

חוסך תיוק ניירת החשבונית ומאפשר קישורה לפריוריטי באופן אוטומטי.

בקרת תשלומים לספקים

דוח המיועד למורשי חתימה על תשלומים המבוצעים לספקים בהעברה בנקאית/המחאות המציף חריגות קייימות (ספקים חדשים,סטיה במחיר ההזמנה,חשבוניות כפולות וכיוצא בזה). הדוח מפרט לכל תעודת תשלום את שורות חשבוניות הספק בגינן מבוצע התשלום.

תמיכה בהקצאת מספרי חשבוניות-רגולציה חדשה

הפיתוח מיועד ללקוחות בגרסה הנמוכה מ 22.0 ומאפשר תמיכה ברישום מספרי הקצאה לחשבוניות לקוח ולחשבוניות רכש כך שבסגירת החשבונית יתבצע תיעוד של מספר ההקצאה שניתן מרשות המס באסמכתא 3 של תנועת היומן וכן מאפשר לבטא זאת בהתאמה בקובץ הPCN .

העברות בנקאיות - דוח מפורט עם פרוט חשבוניות הספק

הדוח מציג עבור כל חשבונית המפורטת בדוח הסטנדרטי את פרוט שורות החשבונית ובכלל זה : מס' הזמנת רכש,מק"ט,תאור מחיר ליח',כמות שהתקבלה,ובקרה על מחיר והנחה בחשבונית הרכש אל מול הזמנת הרכש שבגינה התקבלה הסחורה.

בקרה על חשבונית ספק כפולה

בעת פתיחת חשבונית ספק או חשבונית ספק מרכזת תנתן הודעה למשתמש במצב בו כבר הוזן מס' חשבונית הספק בתאריך זהה לחשבונית נוכחית תחת חשבונית אחרת.

בקרה על כפילות ספקים

למסך ספקים יתווסף שדה 'מטבע החשבון' ותתבצע בקרה שלספקים עם מטבע ש"ח ותתקבל אזהרה במידה ושדה 'עוסק מורשה' ריק. כמו כן יתווסף שדה 'מזהה ספק חו"ל' ובמידה ומטבע הספק שונה מש"ח וגם ערך מזהה ספק חו"ל הינו ריק או קיים עבור רשומת ספק אחרת, תתקבל הודעת אזהרה בהתאם.

בקרה על הוספה/עדכון של פרטי חשבון בנק לספק

כל שינוי בפרטי חשבון הבנק ישנה את סטטוס הספק לסטטוס המונע תשלום , אישור פרטי החשבון יחזירו את סטטוס הספק לסטטוס המקורי לצורך המשך פעילות שוטפת מולו.

ממשק להפקת קובץ תשלומים לבנק J.P Morgan

הכנת קובץ מבוסס תעודות העברה בנקאית לבנק J.P Morgan בדומה לממשק הסטנדרטי הקיים למס"ב

ממשק להפקת קובץ תשלומים לבנק פועלים

הכנת קובץ מבוסס תעודות העברה בנקאית לבנק פועלים בדומה לממשק הסטנדרטי הקיים למס"ב

קישור תעודות החזרה מרובות ל'חשבונית לחיוב ספק'

הפיתוח מאפשר לפרט את תעודת חשבונית לחיוב ספק על מס' רב של תעודות החזרה ולבטא בספרי הנהלת החשבונות לצורך גיול מול ספקים

מניעת תשלום לתעודת קבלה מספק

הפיתוח מונע אפשרות להפיק תעודת תשלום על חשבונית ספק מרכזות הכוללות בתוכם תעודת קבלה מספק שסומנה למניעת תשלום

סחורה שנתקבלה וטרם חויבה כולל חש' זמניות- לצורך הפרשות

כחלק מהדוח נוסף פרוט חשבוניות הספק הזמניות שנוצרו + חשבון הקניה כמופיע תחת שורת תעודת הקבלה או בשורת חשבונית הספק המקושרת. דוח זה יכול להוות בסיס לתנועת הפרשה על ההוצאה הצפויה בגין השירות שנתן הספק.

תזרים מזומנים

דוח תזרים מזומנים רב חברתי לפי תעודות תשלום ותנועות יומן צפויות

הדוח עובר על תעודות התשלום (העברה בנקאית / תשלום בהמחאה) ומציג את היתרה הצפויה בהתחשב בתאריכי הפרעון העתידיים מתנועות היומן הצפויות + תעודות התשלום

דוח תזרים מזומנים – רב חברתי

שיוך הוצאות צפויות (הזמנת רכש, תעודת קבלה ,חשבונית ספק, חשבונית ספק מרכזת ) לפי קוד התזרים המקושר לסעיף התקציבי משורת התעודה.

הנהלת חשבונות והתאמות

קליטת דפי בנק BANK OF AMERICA

פרוצדורה המותאמת לטעינת דפי בנק ומבוססת על קובץ CSV המתקבל מהבנק

רווח והפסד לפי מרכזי רווח עם ניתוח והשוואה חודשית/רבעונית

הדוח מבוסס על דוח 'רווח והפסד רב חברתי לפי מרכזי רווח' , ומאפשר להציג
עבור כל סעיף רווח והפסד חלוקה חודשית או רבעונית (לפי קלט הדוח) . ההצגה מבוצעת באופן טבלאי עם אפשרות להשוואה בין תקופות (במקום בסכום אחד כולל).

קליטת דפי בנק פועלים - חו"ל

פרוצדורה המותאמת לטעינת דפי בנק של חשבון פועלים חו"ל ומבוססת על קובץ CSV המתקבל מהבנק

מחולל דוחות תנועות - הצגת פרטי חשבון בנק

במסגרת הפיתוח יתווסף לדוח הסטנדרטי 'מחולל דוחות תנועות' פרטי חשבון הבנק בהתייחס לחשבון החובה : מס חשבון בנק, קוד הבנק, שם הבנק, סניף הבנק, כתובת, כתובת שורה 2, כתובת שורה 3

תמחיר וערך מלאי

ניתוח תנועות עם עלות תמחירית חריגה ביחס לצובר קודם

דוח בקרה שמציג את ניתוח העלות שחושבה בתאריך בו רצה תוכנית התמחיר ומציג סטיה משמעותית בסכום או % (הנקבעים בקלט הדוח) ביחס לעלות התמחירית הקודמת ומדגיש את תנועות המלאי המפורטות שגרמו לסטייה זו.

ניתוח ערך מלאי (BI) - לפי סטטוס מלאי

נוסיף חתך של סטטוס מלאי (במקום 'פריט מרכז') , כתוצאה יוצגו ערכי המלאי מפולחים לפי הסטטוס הנבחר. (הפיצול של ערכי המלאי לפי סטטוס מבוסס על רשומות מסך 'צוברי מלאי במחסנים' )

תמחור פרויקטים מורכבים בהצעת מחיר

הפיתוח מאפשר בשלב הצעת מחיר ללקוח לבחור לפי מק"ט בסיס שנבחר ו check list היעודי לתחום הפרויקט את הפרמטרים המרכזיים המשפיעים על תמחור הפרויקט, מאפשר יצירה אוטומטית של מק"ט פרויקטאלי ועץ מוצר יעודי לפרויקט, ומציג עלויות צפויות, מחיר מטרה ואת הרווחיות הצפויה כבר בשלב ההצעה.

ערך מלאי נוכחי שאינו צפוי לשימוש

הדוח רץ על מוצרים הנמצאים ברשומות המלאי הנוכחי , אך אינם מקושרים למוצרי אב או שמקושרים למוצרי אב במהדורות עץ מוצר שכבר אינן פעילות. לצד כל מפתחות המלאי והיתרה הנוכחית מוצגים ערכי העלות ליח ועלות כוללת בש"ח ובמטבע המשני ($).

דוח תנאי תשלום בפועל בהתחשב בממוצע ימי איחור

הדוח מציג את מס' הימים בפועל שלוקח בממוצע ללקוחות לשלם בהתחשב בתנאי התשלום המוגדרים להם ובממוצע ימי האיחור שלהם בתשלומים שוטפים

תקציבים

ניהול הרשאות לתקציבים - שיוך עובד לסעיף תקציבי

הפיתוח מאפשר לראות מתחת לכל סעיף תקציבי את העובדים המורשים לו , ולסמן רק את העובדים הרלוונטיים לתקציב, כתוצאה מופעל ממשק סטנדרטי למסך הרשאות לתקציבים המעדכן מתחת לכל עובד רק את הסעיפים אליהם הוא מורשה.

הרחבת שדה 'תאור סיומת תקציב' ל40 תוים

הרחבת השדה BUDGETITEMS.NAME בכל יישויות המערכת הכוללות אותו

דוח תזרים מזומנים – רב חברתי לפי קוד התזרים לתקציב

שיוך הוצאות צפויות (הזמנת רכש, תעודת קבלה ,חשבונית ספק, חשבונית ספק מרכזת ) לפי קוד התזרים המקושר לסעיף התקציבי משורת התעודה.

השוואת ניצול שנה נוכחית מול ניצול שנה קודמת

מסך רב חברתי המציג השוואת ניצול חודשי של שנה נוכחית מול הניצול התקציבי בשנה קודמת. המסך מתעדכן באמצעות פרוצ' אוטומטית המתוזמנת במתזמן הפנימי של פריוריטי - tabula task scheduler.

בקרת מהדורת תקציב מול מהדורה מעודכנת וניצול בפועל

דוח רב חברתי המציג עבור כל סעיף תקציבי השוואה של ההקצאה לפי מהדורת התקציב שבתוקף אל מול מהדורת תקציב מעודכנת והניצול בפועל .

ויסות תקציבי אוטומטי

המודול מאפשר רכש כללי של חומרי גלם לתקציב חו"ג כללי, ועם התקדמות המוצר בתהליך היצור וביצוע תנועות מלאי שונות, מבוצעות ברקע תנועות יומן אוטומטיות לויסות תקציבי, שאינן משפיעות על הספרים , אך מבצעות הקצאה בפועל מהתקציב הכללי לתקציבים יעודיים המייצגים מלאי WIP ברצפת יצור, מלאי תוצ"ג , תקציבי השמדה וסעיפים תקציביים שונים שנבחרו בפירוט תנועות המלאי.

כללי

ניתוח רווחיות להזמנת לקוח לפרויקט לפי רשימת הזווד והדיווחים לפק"ע

פיתוח זה נותן מענה לחברות המייצרות פק"ע שרשימת הזווד שלה נקבעת פר הזמנה לפי תכולת הפרויקט והשרטוטים ההנדסיים.
הדוח מאפשר להפיק לפי הזמנות הלקוח הנבחרות את העלות לרכיבי הפק"ע השונים ובכלל זה זמני הדיווח נטו על הפק"ע וכן עלות רכיבי הפק"ע - לפי רשימת זווד והצגת נתוני העלות לרכיבי הזווד (עלות חומר,עלות עיבוד, עלות קב"מ)

ניהול אריזות / משטחים וחיוב על פיקדון

להתחשבנות מול לקוחות על דמי הפיקדון תתווסף שורת הפיקדון אוטומטית בהזמנת הלקוח

הרחבת תאור תנאי תשלום

בעברית ואנגלית ל50 תוים

דוח איתור המחאות לפי לקוח

איתור התנועות השונות שבוצעו להמחאות ששולמו / הוחזרו לפי חשבון הלקוח.

מעקב המחאות דחויות לביטוח

דוח המאפשר מעקב בזמן אמת על שיקים/המחאות הניתנים לביטוח הדוח יסרוק המחאות דחויות ללקוחות שקושר להם 'ספק לביטוח המחאות' יאפשר סימון המחאות ככאלה שסורבו לביטוח ויציג אף אותם עם חיווי מתאים ברשומות הדוח מאפשר סינון ההמחאות לפי טווח ימים לפרעון קדימה וספק הביטוח המוגדר ללקוחות באוכלוסיית הפלט : יוצגו המחאות דחויות שטרם סומנו כ'המחאה בטוחה?' = Y שדות הפלט : מספר לקוח, שם לקוח , מס. תעודה, תאריך, ת. פרעון, מס. המחאה, קוד הבנק, סניף בנק, חשבון בנק, סכום לתשלום, סכום כולל, מטבע, , סורב לביטוח? , פרטים