פריטק מערכות מידע - פריוריטי לחברות יצרניות

מפתחים לכם הצלחה עסקית

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • מאת
    דיונים
  • #1097
    חזי
    Guest

    הי,
    אני מעוניין לעזור למחסנאי שלנו עם הזמנות חד"פ שלא דרך פקע, (למשל לקוח בא למשוך חלק בדלפק)
    הוא מקבל את הזמנת לקוח, אבל הוא לא רואה את האיתור של הפריט במחסן.

    האם יש דרך להוסיף להזמנת לקוח שדה של "איתור"
    האם זה ייתן את ברירת המחדל לפריט, איתור עם הכי הרבה מלאי, איתור אחרון שנופק ממנו?
    האם ניתן לבחור בינהם?

    איך לדעתך צריך להיראות התהליך העסקי במצב כזה?
    האם המחסנאי צריך ליראות את הזמנת לקוח עם האיתור ולפי זה לנפק ללקוח או יש דרך יותר יעילה

    תודה!

    #1104
    צביקה פרידמן
    מנהל בפורום

    חזי שלום,
    מדבריך אני מבין שהלקוח מגיע למחסן עם אישור הזמנה שהופק לו מבעוד מועד.
    לשאלתך , אפשרי כמובן להציג בהדפסה (באמצעות פיתוח פרטי) את יתרות המלאי של מק"ט שורת ההזמנה באיתורים השונים , אך זה נראה לי מיותר, שכן בין זמן הפקת אישור ההזמנה להגעתו פיזית של הלקוח עשוי לעבור זמן ניכר – במסגרתו ישתנו יתרות המלאי במחסן וזה עשוי להטעות את המחסנאי.
    להלן תהליך מומלץ:
    1. תציג ע"ג ההזמנה ברקוד המייצג את מספר ההזמנה.
    2. הלקוח יגיע למחסן עם טופס ההזמנה המבורקד.
    3. המחסנאי יזהה בקלות את ההזמנה באמצעות קורא ברקוד.
    4. לאחר שליפתה – יוכל להכנס למסך הנכד של ההזמנה 'מלאי נוכחי' ויראה באיזה איתורים יושב המוצר ע"מ לנפקו ללקוח מהאיתור המתאים.

    לתשומת ליבך : במצב בו הפריט יושב באיתור קבוע ניתן לתעד את המיקום בשדה 'מיקום המק"ט' (ממסך 'מאפיינים נוספים למוצר' ) ולהציג באמצעות פיתוח פרטי בפירוט ההדפסה את ערך שדה זה ,זה יחסוך למחסנאי את שליפת ההזמנה במועד הגעת הלקוח.

    בברכה,
    צביקה פרידמן

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.