- This topic has תגובה 1, 2 משתתפים, and was last updated לפני 9 years, 4 months by .
מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
- יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.
ראשי›פורום פריוריטי›פורום פריוריטי – מענה על שאלות שונות בתחום היישום והפיתוח›היבטים יישומיים – שימוש במערכת פריוריטי›החזרת תשלום ללקוח
תגיות: החזרת המחאה ללקוח, החזרת תשלום ללקוח
לקוח שילם במספר המחאות ובחברה נרשמה קבלה. לאחר מספר ימים כן ביקש להחזיר לו את אחד הצ'קים העתידיים, ולשלם במקום בהעברה בנקאית. כיצד ניתן לבטל שורה של צ'ק ספציפי בקבלה מבלי לבטל את הקבלה כולה?
דרך הקבלה עצמה ניתן לבטל את שורה על ידי החזרת תשלום ללקוח אך מתי לא ניתן לבצע זאת?
היי אנה,
הפרוצדורה 'החזרת תשלום ללקוח' נועדה בדיוק למצב זה בו ההמחאה בוטלה ונדרש להחזיר הצ'ק ללקוח ולכן לא רואה סיבה כלשהי מדוע שלא לבצע זאת .
בברכה,
צביקה.