- This topic has תגובה 1, 2 משתתפים, and was last updated לפני 11 years, 9 months by .
מוצגות 1 תגובות (מתוך 1 סה״כ)
מוצגות 1 תגובות (מתוך 1 סה״כ)
- יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.
ראשי›פורום פריוריטי›פורום פריוריטי – מענה על שאלות שונות בתחום היישום והפיתוח›אפיון התאמות תוכנה / פיתוחים בפריוריטי›הוספת שדה להזמנת לקוח
חזי שלום,
מדבריך אני מבין שהלקוח מגיע למחסן עם אישור הזמנה שהופק לו מבעוד מועד.
לשאלתך , אפשרי כמובן להציג בהדפסה (באמצעות פיתוח פרטי) את יתרות המלאי של מק"ט שורת ההזמנה באיתורים השונים , אך זה נראה לי מיותר, שכן בין זמן הפקת אישור ההזמנה להגעתו פיזית של הלקוח עשוי לעבור זמן ניכר – במסגרתו ישתנו יתרות המלאי במחסן וזה עשוי להטעות את המחסנאי.
להלן תהליך מומלץ:
1. תציג ע"ג ההזמנה ברקוד המייצג את מספר ההזמנה.
2. הלקוח יגיע למחסן עם טופס ההזמנה המבורקד.
3. המחסנאי יזהה בקלות את ההזמנה באמצעות קורא ברקוד.
4. לאחר שליפתה – יוכל להכנס למסך הנכד של ההזמנה 'מלאי נוכחי' ויראה באיזה איתורים יושב המוצר ע"מ לנפקו ללקוח מהאיתור המתאים.
לתשומת ליבך : במצב בו הפריט יושב באיתור קבוע ניתן לתעד את המיקום בשדה 'מיקום המק"ט' (ממסך 'מאפיינים נוספים למוצר' ) ולהציג באמצעות פיתוח פרטי בפירוט ההדפסה את ערך שדה זה ,זה יחסוך למחסנאי את שליפת ההזמנה במועד הגעת הלקוח.
בברכה,
צביקה פרידמן